Logg inn support 

Kundeklubb
Enkel og fullintegrert kundeklubb i din kasse
img author
by Dekon
kundeklubb fra dekon

Det er viktigere enn noen gang for dere å kjenne deres kunder. Lojale kunder handler mer og oftere og det er mye billigere å beholde dine eksisterende kunder enn å skaffe nye. Det beste verktøyet for deg for å kunne kjenne dine kunder bedre er gjennom en kundeklubb.

Vi ønsker at dere skal lykkes og har derfor investert, sammen med Diller, i en fremtidsrettet kundeklubb som skal være enkel å bruke gjennom en full integrasjon med kassen. Og ikke minst skal den være billig for dere. Dere betaler derfor etter hvor mange medlemmer dere til enhver tid har.

Det beste og billigste markedsføringsverktøyet for deg for å kunne treffe dine kunder med målrettede tiltak vil nå være gjennom kundeklubben.

Vi er stolte av å kunne gi dere muligheten til å ta i bruk dette og gleder oss til å se dere alle ta dette i bruk.

Slik fungerer det

  1. Registrer ny kunde med mobilnummer
  2. Kunde får SMS med registreringslink
  3. Kunde registrerer seg og samtykker iht. GDPR
  4. Se tilgjengelige kuponger på kunde
  5. Kjøp og benyttede kuponger registreres på kunde
  6. Betal etter bruk

Ta kontroll over dine kunder

I forbindelse med personopplysningsloven (GDPR) fra 2018, har det blir strengere krav om hvilke opplysninger du får lagre om dine kunder. Når du tar i bruk kundeklubben blir dette håndtert på riktig måte.

Det har derfor aldri være enklere å få på plass en kundeklubb for deg å skaffe deg flere lojale kunder som kjøper mer. Det koster mye å skaffe en ny kunde, og hvor skal du få tak i dem? Med Silent Touch og Diller er du fullt integrert og har alt du trenger for å effektivisere og digitalisere din kundedialog. Prisen for å ta i bruk Diller er etter “Pay as you grow”-prinsippet, og markedsføringen mot dine eksisterende kunder blir tilnærmet gratis.

  • Fleksible priser.
  • Ingen årlige kontrakter.
  • Ingen skjulte avgifter.
  • Ingen bindingstid.
  • Betal for antall medlemmer du har i kundeklubben og SMS du sender.

Kundeklubb gir økt salg

Hovedmålet med en kundeklubb er å tiltrekke seg kunder som konsekvent velger dine varer eller tjenester fremfor det som tilbys av andre aktører. Dette er spesielt viktig i bransjer hvor det er stor konkurranse, og i mange sektorer er kundeklubber så utbredt at man vil henge etter om man ikke har dette selv. Fordelene med å ha aktive, fornøyde langtidskunder er mange.

Returnerende kunder står for en vesentlig andel av inntektene for de fleste butikker. Når man har hatt en god opplevelse i en butikk, kommer man gjerne igjen. Kunder viser seg ofte å være tro mot bestemte modeller, tjenester eller merker. Ved å handle i en butikk som kunden kjenner gir forutsigbarhet og effektivitet rundt kjøpsprosessen samt at lojale kunder åpner opp muligheter for kryssalg og tilleggsalg. I tillegg vil en kundeklubb gi deg mulighet til å vite når du er i ferd med å miste eller har mistet en lojal kunde slik at du kan sette i verk tiltak for å få denne kunden tilbake gjennom for eksempel et målrettet tilbud til akkurat denne kunden.

Store besparelser på markedsføring

Markedsføring koster, og en kundeklubb kan være gull verdt som markedsføringsverktøy. For det første er det mye billigere å beholde en eksisterende kunde enn å måtte finne en helt ny. Kunder som anser bedriften og kundeklubben din som et «funn» vil kommunisere dette videre til venner og familie. Kundeklubben gir deg også en anledning til å tilby insentiver for å spre ordet om din bedrift.

Tilgang til kjøpshistorikk på dine beste kunder

Å ha en tettere samhandling med kundene dine over tid gir deg anledning til å kunne forstå dem bedre. Fordelene som en kundeklubb gir for kunder kan motivere til større aktivitet, som igjen gir deg et mer omfattende grunnlag for å analysere deres atferd. Du har dermed anledning til å imøtekomme kunders behov og ønsker og kan skreddersy markedsføringskampanjer, insentiver og annen kommunikasjon til individer eller spesifikke grupper.

Priser

  • Prisene er gjeldene for alle Dekon siden kunder i vårt ASP-miljø. For andre kunder avtales prisene særskilt.
  • Du kan prøve Diller helt gratis for opptil 30 medlemmer
  • Pris pr. medlem fra kr 0,5 til kr 2 pr. mnd avhengig av antall medlemmer iht. prismatrise.
  • Pris pr. SMS kr 0,79
  • Fra 01.01.2021 vil det tilkomme en vedlikeholdsavgift på kr 60 per butikk per mnd.

priser kundeklubb dekon

Priseksempel for en kundeklubb med 600 medlemmer:
– Opptil 333 medlemmer kr 2 pr. medlem: kr. 666,-
– Pluss 267 medlemmer over 333 x kr 1,5 pr. medlem: kr. 400,-
Totalt for 600 medlemmer: kr. 1066,- pr. mnd.
SMS kr. 0,79
Alle priser er eksl. mva.

Ta kontakt med oss på ordre@dekon.no eller telefonnummer 40440004 så oppdaterer vi kassen gratis med kundeklubb for din bedrift eller kjede så du kan komme i gang allerede i dag.

dashboard kundeklubb

Les flere artikler

Regnskap
Gjør butikkdriften enklere med Dekon og Zoined Analytics
img author
av Dekon
Betalingsløsninger
Betaling med vipps i butikk – vær med på å begrense smitte
img author
av Dekon
Kundeklubb
Suksess med fullintegrert kundeklubb for Fredrik & Louisa
img author
av Dekon
cta image
shape skew cta
img bottom cta
dots
Vil du vite mer om hva vi gjør?

Ta kontakt med oss!

Vi svarer deg så raskt vi kan!