Å drive butikk er krevende. Det byr på nye utfordringer hver dag. Du skal manøvrere et marked og en tid som hele tiden spisses. Tiden vi lever i er uforutsigbar, nå mer enn vi har opplevd tidligere, og å budsjettere er mer komplisert enn noensinne.
I Dekon jobber vi hele tiden for å optimalisere din hverdag som butikkdriver. Etter lengre tids søken etter et rapporterings- og beslutningsverktøy, har vi funnet en leverandør vi mener når opp til vår standard. Dette kan vi nå tilby våre samarbeidspartnere.
Et nytt samarbeid for en ny og oversiktlig butikkhverdag
Det er med stor glede vi kan avsløre at vi har inngått et samarbeid med Zoined Analytics som leverer rapporterings- og beslutningsverktøy til butikkdrivere, restauranter og leverandører. Zoined Analytics er et verktøy som samler og visualiserer data på en god og oversiktlig måte for alt fra de største kjeder til den enkelte butikk.
Gjennom dashboard-løsninger vil du ikke bare enkelt kunne få et overordnet blikk over dine viktige KPI-er, men også gjennomføre dype analyser ved enkle tastetrykk på din telefon eller PC, og motta dine viktigste rapporter automatisk på e-post.
Zoined Analytics kan hjelpe deg med å:
- Redusere manuelle oppgaver
- Øke salg
- Forbedre marginene
- Kutte kostnader
Vi er overbevist om at det å ha de rette verktøyene når du skal drive butikk er avgjørende. Det å kunne fatte de rette beslutningene baseres utelukkende på innsamling av data og analyse av disse. Zoined Analytics vil gi deg fordelene du søker og er avhengig av, for å kunne ta de beste neste stegene.
Er du interessert i å høre mer om løsningen? Ta kontakt med vår salgsdirektør Fredrik Halvorsen på mail fredrik.halvorsen@dekon.no eller telefon +47 992 62 602.