Du kan nå få kundeklubb inkludert i kassen ved en kostnadsfri oppgradering. Kontakt oss for å komme i gang!
Fullintegrert lojalitetsprogram for kundene dine
Med kundeklubben Diller® levert av Dekon har du alt du trenger for å digitalisere kundedialogen og øke salget.
Det koster svært lite å ha en kundeklubb fra Diller®, og markedsføringen mot dine eksisterende kunder blir mye lavere enn med tradisjonelle kampanjer. Du får gratis opplæring og 3 mnd. onboarding, slik at du kommer godt i gang fra første dag.
For å kjøre en kostnadsfri oppgradering og sette opp din nye kundeklubb, kan du kontakte Fredrik Halvorsen på mobilnummer 992 62 602 eller e-post fredrik.halvorsen@dekon.no. Du kan også fylle inn skjemaet, så ringer vi deg tilbake.
3 gode grunner til å starte en kundeklubb
1. Selg MER for mindre
- Få flere kunder til å handle oftere og mer!
- En kundeklubb gjør det mye enklere å få kunder tilbake i butikken, slik at de kjøper igjen og igjen… og igjen.
- Markedsføring er dyrt. En kundeklubb gir store besparelser, fordi man ikke bruker dyrebare midler på hele tiden å få nye kunder inn i butikken og nettbutikken.
- Kundene er digitale og bruker mye tid på mobilen. En kundeklubb gir tilgang til dem også når de ikke er i butikken.
- Dillers effektive og rimelige kundeklubb gjør det mulig for SMB-selskaper å konkurrere med store kjeder og Amazon.
Vet du at det koster 5-10 ganger mer å få en ny kunde som å holde på en eksisterende kunde?
2. GDPR-samtykket er gull verdt
- Butikken kan IKKE kommunisere med kundene sine uten samtykke
- Et GDPR-samtykke gjennom medlemskap i kundeklubb er noe av det mest verdifulle fremtidens butikker har i kampen om kundene.
- Et medlem i kundeklubb avgir automatisk sitt samtykke, som betyr at butikkene har lov til å holde direkte og gjentakende dialog med dem. Butikkene har med andre ord tilgang til kundene sine.
- Uten GDPR-samtykke kan butikken risikere å havne langt bak konkurrentene.
Vet du at hvis du beholder 5% flere kunder, øker fortjenesten med hele 25 % – 95 %? (Harvard Business School)
3. Få personlig dialog med kunden
- Trofaste kunder lønner seg!
- Kundenes interesser og kjøpsmønstre kan enkelt analyseres i Diller®. Det betyr at butikkene kan kjøre spissede og relevante kampanjer, som gjør kundene mer fornøyde og lojale.
- Kundeklubb gjør det enklere å konvertere enkeltsalg til repetisjonssalg = økt livstidsverdi.
- Kundeklubb bidrar til å holde konkurrentene unna!
Vet du at 84 % av kundene er villige til å gi fra seg data mot fordeler? (Accenture)
Sett opp din kundeklubb i dag!
DEKON er et retailvarehus. Vi tilbyr et variert utvalg av produkter innen butikkdata og kassasystem som er nøye utvalgt for å dekke våre kunders ulike behov.
Butikkdata er et begrep som dekker funksjonene kasse og BackOffice som en butikk er avhengig av for å ivareta sin virksomhet.
Vi har systemer som er tilpasset fashion, faghandel, kiosk samt annen virksomhet.
Vi leverer alt fra enkle iPad-kasser, til større og mer komplette kasser og butikkdatasystemer med integrasjoner mot nettbutikker, hylleforkanter og ikke minst regnskapssystem. Utover det leverer vi også alt av rekvisita til produkter du kjøper av oss, så som etiketter og kvitteringsruller.
PROGRAMVARE VI LEVERER
SmartStore
Butikkdatasystem som er skreddersydd for fashion og faghandel. Utviklet gjennom 25 år i samarbeid med kunder med erfaring innen varehandel.
Silent Touch
Driftssikker og moderne kasseløsning. Norges mest brukte faghandelskasse som er utviklet i over 15 år etter brukernes behov og forventninger.
Wallmob
På tide å øke salget og forenkle driften? Mobil og særdeles intuitiv kasseprogramvare for de fleste bransjer.
StorePal
StorePal, mye mer enn en prissjekker. Selvbetjeningspunkt i butikken som gir kunden informasjon om, samt pris på produkter.
TOTALLEVERANDØR
DEKON er en totalleverandør og skreddersyr løsninger etter ditt behov. Har du planer om å starte en bedrift eller trenger bistand med din allerede etablerte virksomhet, tar du kontakt med oss.
Maskinvare
-
Kasser m/tilhørende utstyr
-
PC
-
Skrivere
-
Tilleggsutstyr
-
Nettverk
Regnskapsføring
-
Lønn
-
Oppsett årsregnskap
-
Skattemeldinger
-
Betalingsoppfølging
-
Webbasert programvare
Drift
-
IT Support
-
SPOC – Single Point Of Contact
-
IT drift/ASP
-
Integrasjoner – Utvikling/Drift
-
Rapportering – Utvikling/Drift
Økonomirådgivning
-
Budsjettering
-
Konsultasjon
-
Skatterådgivning
-
Bistand med etablering
-
Bistand med stiftelse av selskaper