Logg inn support 

solution banner bg
Betalingsløsninger

Integrere kasseløsning

Du kan spare penger på å få de ulike systemene til å snakke sammen. Få hjelp med alt du lurer på!

dekon logo white

Integrasjon = effektivitet

Spar på at vi ivaretar hele verdikjeden

Vi fokuserer på effektivitet. Det er lite hensiktsmessig å spare i en utvalgt del av verdikjeden, om det medfører at den totale verdikjeden blir dyrere.

De fleste (leverandører og programvarer) kan “integrere”, dvs. snakke sammen, i dag. Men også det å integrere er forbundet med kostnader. Gjerne betydelige.

Den siste tiden har programvareleverandørene tatt inn over seg at om de skal kunne være konkurransedyktige, er de nødt til å tilby programmer som kan integreres med andre programmer. Årsaken er enkel: ingen programvare inneholder alt. Eller rettere sagt; programvare spesialiseres, hvilket betyr at du gjerne trenger flere typer programmer i din virksomhet, blant annet ERP regnskap, logistikk, time, lønn, kasse, nettbutikk og mye mer.

Våre kasseløsninger, eller butikkdatasystemer om du vil, som vi forhandler, kan integreres med de fleste økonomisystemer/regnskapssystemer. Dette sparer du penger på i lengden.

Regnskapsintegrasjon

Med vår erfaring mener vi at butikken din driftes av ditt kjernesystem, masterdata om du vil; butikkdatasystemet. Det er systemet som håndterer varene til din butikk. Der ligger varene, logistikken, omsetningen, vareforbruket, og all relevant statistikk knyttet til vareflyten.

Velger du DEKON som regnskapsfører trenger du ikke tenke på manuelle rutiner vi beskriver herunder, da vi tar oss av alt, og gir deg normalt ca 30 % lavere kostnader på produksjon av regnskapet, fordi du benytter deg av vårt butikkdatasystem som vi da integrerer kostnadsfritt, og tar det hele og fulle ansvar for at fungerer.

Ved å integrere butikkdatasystemet med regnskapssystemet, vil regnskapet oppdateres med helt relevante tall som omsetning, vareforbruk, lagerendring, betalingsmidler mm. Det innebærer i praksis at butikkdatasystemet eksporterer dataene til regnskapssystemet og regnskapssystemet importerer disse dataene.

Derfor er integrasjoner så effektive

En slik integrasjon gir mange effektive resultater. Alt fra at regnskapsfører ikke trenger å bokføre omsetning manuelt fra dagsoppgjørsskjemaer, som du må levere din regnskapsfører manuelt, som til slutt gir veldig lange og tunge tjenesteveier.

I tillegg unngår du at din regnskapsfører må estimere bruttofortjeneste, som man gjorde i “gamledager”, som igjen gir unøyaktige tall i regnskapet. Den gamle måten å jobbe på gir deg en umulig oppgave i å styre virksomheten din. Styring av din virksomhet foregår nå, i dag, hver dag, hele tiden. Ikke annenhver måned når du får såkalte perioderapporter fra din regnskapsfører.

Slik fungerer det

Integrasjon mellom våre butikkdatasystemer og ditt regnskapssystem, ev. din regnskapsførers system, krever kun et oppsett, gjennom kommunikasjon mellom våre konsulenter og din regnskapsfører, samt igangkjøring.

Kostnaden er lav, og avhenger av type integrasjon, men ligger på mellom kr 250 og kr 600 pr mnd. Du/din regnskapsfører sparer masse tid, estimert opptil 30 % av tiden det tar å produsere regnskapet for en butikk. Dette skal gjenspeiles i regnskapshonoraret.

Igjen ser man at det viktige er at det er effektivisering og kostnadsbesparelse i hele verdikjeden som teller. Ikke bare deler eller bruddstykker, for da blir gjerne summen dyrere for deg.

design bg one
img about us

A dolorem soluta quod ullam id illo consequatur.

Et pariatur similique et autem cupiditate ut incidunt iure est earum labore qui consequuntur Quis ad magnam eaque vel magni eius. Consequuntur fuga a internos reiciendis aut tempora quam ut consequatur enim et quisquam magnam ea molestiae beatae 33 eveniet minus? At mollitia aperiam in blanditiis voluptatem 33 quia libero sit quod laborum a galisum rerum et numquam incidunt id commodi dolorum.

Kundereisen er i endring

Kundereisen i butikk er i stadig endring, og blir mer og mer uavhengig av selve disken og kassen på disken. Denne løsningen er på vei ut og erstattes mer og mer av såkalte mobile betalingsløsninger fordi til og med kassen i butikken er og blir mer og mer mobil. Butikkmedarbeideren oppsøker kunden i butikken.

 

Kunde stiller seg ikke lenger opp foran en disk ved en kasse for å betale til en “kjøpmann”. Det innebærer at både utsalgsstedet og kunde, er uavhengig av fysiske ting som bankterminal og/eller bankkort/kredittkort.

dame-som-holder-en-telefon
design bg three
two man image
shape violet

Vel incidunt culpa eos omnis

Lorem ipsum dolor sit amet. Et cupiditate debitis ut nulla saepe et molestiae aspernatur id tenetur porro est quam earum in voluptatem ullam sed veritatis eaque. Sed dignissimos rerum non minima deleniti qui animi expedita et fugit debitis nam ipsum reiciendis sit ratione culpa? Sit iusto modi et debitis minima quo voluptatem ullam in unde corporis. Molestiae maiores ut Quis quia ab veniam voluptatem ex magnam similique a repudiandae nesciunt nam quibusdam repudiandae?

Sit repellat velit aut nobis molestias ab nostrum voluptatem qui minima atque et ipsam tenetur et totam voluptas. Et velit corporis ut temporibus consequatur ea quae nihil eaque eaque id sequi voluptas.

Spesifikasjoner

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Brukerstøtte

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
phone image

Kom i gang med å bruke Terminal

Det er enkelt å komme i gang med Terminal. Bare følg trinnene nedenfor.

 

1. Registrer deg med Zettle for å registrere virksomheten din

 

2. Kjøp Terminalen og tilbehør som Printer & Dock.

 

3. Mens du venter på levering, kan du konfigurere butikken i my.zettle.com.

 

4. Pakk ut, lad og installer oppdateringer på Terminalen din. For dette trinnet må du være tilkoblet wifi.**

 

5. Følg instruksjonene på skjermen på ditt foretrukne språk.

 

6. Åpne Zettle-appen, logg inn og begynn å ta betalt.

 

7. Skriv ut eller send kvitteringer med e-post. 

 

8. Motta betalingene dine innen 1–2 virkedager.

shape skew cta
cta image two
dots
Lurer du på noe om integrering av kasseløsninger?

Ta kontakt

Send inn skjemaet under så kontakter vi deg så raskt vi kan.