Extenda GO POS

I over 20 år har vi levert forskjellige kassa systemer til butikker i alle bransjer.
Detaljene teller, og vi vet hvor viktig det er at disse systemene virker. Vårt samarbeid med Extenda gjør at GO POS blir et perfekt produkt for deg, enten du driver en liten lokal butikk eller en landsdekkende kjede.

Endelig har vi funnet en kasse løsning som har alle de viktige funksjoner en butikk driver har behov for!
Best av alt: du trenger bare en iPad og kvitterings skriver for å komme i gang.

Alt du trenger for å selge varer og tjenester

Brukervennlig

Selv de mest brukervennlig systemene kan forvirre. Men du kan være trygg på at vi hjelper deg, slik at du tar de riktige valgene i oppstarten og sparer masse tid på mulig feil under oppsettet. Vi jobber for at kasse løsningen skal ta minst mulig fokus så du kan bruke tiden din på de viktige tingene som skaper verdi for deg.

Integrert mot regnskapssystemer

For å holde driftskostnadene lave må du ha integrasjon mot regnskapssystemet.
Vi har integrasjoner mot alle de største løsningene.

  • 24SevenOffice
  • Triplextex
  • Visma eAccounting
  • PowerOffice GO

Kundelojalitet

Det er mye mer lønnsomt å ta vare på eksisterende kunder enn å skaffe nye. Diller er skreddersydd for SMB og er fullt integrert med kassen og nettbutikken. Tilgjengelig på en rekke språk. Enkelt og greit!

Norsk kundestøtte

Vi vet hvor frustrerende det kan være å stå i kø hos leverandører som ikke tar problemene dine på alvor.
Lang ventetid? Lav kompetanse? Tvilsom faktura i ettertid? Hos oss har vi en transparent modell og dyktige medarbeidere som har jobbet med dette lenge. Vi er ikke så opptatt av hvem som har skylden i feilen, men feilen må rettes!

Integrert VIPPS betaling

Det å kunne tilby mobile betalingsløsninger uten den tradisjonelle betalingsterminalen er utrolig viktig.
Med integrert vipps har du en fullverdig reserveløsning hvis terminalen skulle få problemer.

Reduser kostnadene på betalingsterminalen

I Norge er vi svært heldige med løsningen Bankaxept, men det mange fortsatt ikke er klar over er hvilke fordeler det gir det norske markedet. Svært lave transaksjonskostnader (0,06% + 10 øre.) og det gjør en leieavtale på terminal som støtter denne funksjonen til et godt valg for de aller fleste.

Det finnes en rekke aktører som tilbyr billig/ingen månedsleie men som tar 0.5-1,75% for transaksjoner. For butikker og utsalgssteder som omsetter for mer enn 25 000 i måneden på BankAxept vil det fort være lønnsomt å ta en telefon til oss for å se om vi kan gi dere en bedre avtale enn dere har i dag.

Skalerbart system

I grunnpakken får du god funksjonalitet. Men for å sikre alle våre kunder har løsningen API integrasjon som gjør at du kan ta i bruk eksisterende løsninger fra 3.part, eller bestill utvikling av egen integrasjon.

Enkel backoffice

Med i løsningen får du tilgang til en webportal hvor du enkelt legger inn dine produkter. Her kan du administrere dine produkter som:

  • Endre pris
  • Legge til kategori
  • Velg leverandør
  • Sette opp lagerforslag
  • Beskriv varen så de ansatte kan lese om produktet i kassen
  • Opprett bundles (Selg produkter sammen i en pakke)

… og mye mer!

Enkle innebygde rapporter

I webportalen får du raskt oversikt med en enkel rapport hvordan det går med butikken

Den beste POS løsningen for flere bransjer

Brukthandel

  • Kommisjonssalg
  • Automatisk beregning av moms

Servering

  • Online bestilling
  • QR-kode
  • Bordbestilling
  • Hente/leverings tidspunkt for mat
  • Dele regning
  • Kjøkken skjerm som viser bestillinger
  • Integrasjon mot Wolt og Foodora

Aktivitessenter

  • Online bestilling
  • Ferdig integrert med Fun Butler

Generell Retail

  • Legg inn varer i webportalen
  • Ta imot betaling raskt og enkelt

Vi gleder oss til å hjelpe deg med å komme i gang

Bli vår kunde i dag